לירון: 050-2867199
עוזי: 050-2604004

או מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.

איך להיפטר מדיכאון החורף

סדנאות צחוק לילדים

דיכאון החורף - תופס את כולנו

החורף מביא עמו ימים קצרים יותר, חשוכים יותר ובעיקר סגריריים. ישנה תופעה המכונה דיכאון חורף. דיכאון החורף מגיע עם מזג האוויר האפרורי והוא יכול לתפוס כל אחד ואחת מאיתנו. במקום להתחפר מתחת לשמיכת הפוך, עם כוס שוקו חמה והרבה מאד שוקולד, אפשר לנסות לתעל את דיכאון החורף גם לפעולות אחרות, קצת יותר בריאות וגם הרבה יותר מקדמות. אם אתם מעוניינים למצוא תשובה לשאלה- "איך להיפטר מדיכאון החורף"?, פנו לברור על הנושא של סדנת צחוק. זוהי סדנה שבהחלט יכולה לשמח אתכם.

סדנת צחוק בחורף

מה עושים בסדנת צחוק? צוחקים. ומה עוד? ובכן, סדנת צחוק היא קודם לכל מקום לצחוק בו. עד כמה שתופתעו לשמוע, רק הצחוק בפני עצמו משמש כאמצעי לפריקת מתח ובטח כאמצעי מוצלח להיפטר מדיכאון מכל סוג שהוא.

סדנאות הצחוק בוססו בהתאם לעבודתו בעבר של רופא הודי שהתמחה גם ברפואה לא קונבנציונאלית וגילה כי הצחוק מהווה בסיס לבריאות פיזית ולא רק נפשית. סדנאות הצחוק לוקחות בחשבון את האמונה שלנפש יש הרבה מה לעשות בכל מה שקשור לגוף וכך גם להפך. אז כן, אם צוחקים, גם אם מתחילים עם צחוק מזויף, נפרדים מהדיכאון ומהמחלות השונות.

יוגה צחוק לילדים ונוער

יוגה היא פעילות גופנית שבכוחה לסייע ביצירת איזון. בשילוב עם הצחוק, נוצרת סדנה של יוגה צחוק לילדים, מבוגרים וכל טווח גילאים אחר. כיום, נעשה שימוש רב בסדנאות צחוק לילדים כי קל במיוחד לעבוד עם השיטה של סדנת צחוק עם ילדים ועם נוער. זאת היות ומדובר בקהל משתף פעולה, חסר עקבות ביחס למבוגרים וכן קהל שיכול להתחבר לפשוטת שבשיטה וכך להרוויח ממנה ביותר.

לא מפחדים מהחורף

אם נמאס לכם מתחושת החורף שטפטפה לתוך נפשכם, אם בא לכם לחייך, לקבל בחזרה את האנרגיות שלכם, ליהנות מזרימה בחיים ומיום אופטימי, הירשמו עוד היום להשתתפות ב- סדנת צחוק. תצחקו, תשחררו, תאזנו, תירגעו ותצאו בחזרה ליום חדש. גם אם יהיה גשם בדרך חזרה הביתה, בלב שלכם תהייה שמש אחת גדולה ומחממת.

פורסם בתאריך: 18.4.2017
תגיות לפוסט - סדנת צחוק בחורף, יוגה צחוק לאנרגיות מחודשות, סדנת צחוק כתרופה לדיכאון

חזרה לבלוג

להזמנת סדנת יוגה צחוק / לקבלת הצעת מחיר

לירון- 050-2867199 | עוזי- 050-2604004

או מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.