לירון: 050-2867199
עוזי: 050-2604004

או מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.

צחוק לטיפול בדיכאון

סדנת צחוק למבוגרים

הצחוק כתרופה לדיכאון

כמעט כל אחד מרגיש מדוכא מדי פעם. ישנם כאלה שיחושו מדוכאים לעיתים קרובות יותר מאשר אחרים וישנם אנשים שסובלים ממחלת הדיכאון ממש. העניין הוא שהרבה פעמים כדי לצאת מתחושת הדיכאון והמלנכוליה, אנו נוקטים בצעדים שישפרו את הרגשתנו המיידית.

למשל, ישנם אנשים שמתנחמים על ידי אוכל, ישנם אנשים שהנחמה מגיעה אליהם אחרי מסע קניות רחב וישנם כאלה שצריכים שיחה עם חבר. לכל אחד השיטות שלו. אולם, מה שרבים אינם יודעים הוא שלפני שיוצאים למסע הקניות לשיקום מצב הרוח, יש משהו שאפשר לעשות באופן מיידי בהרבה, אפשר פשוט להתחיל לצחוק.

סדנת צחוק - הסגולות של הצחוק המשותף

סדנת צחוק הפכה להיות פופולארית ביותר בשנים האחרונות. ישנם מפגשי צחוק מצומצמים עד המוניים ביותר. אנשים נחשפים אחרי הטרנד של יוגה צחוק למבוגרים, סדנאות צחוק ועוד בשל היותם כלים מעולים להפגת מצב רוח שלילי ומתחים.

הצחוק יכול לשפר את מצב הרוח באופן מיידי. גם אם צוחקים בלי סיבה מוצדקת. עצם השחרור שבצחוק כבר נותן מענה. הצחוק הקבוצתי נמצא יעיל גם כן. כאשר אנשים נפגשים יחד במטרה להגיע עד להתפוצצות מצחוק, הם יוצאים מהחוויה עם מצב רוח מרומם והרבה פחות לחץ ומתח. לא פלא שמדובר בטרנד מצליח כל כך.

יוגה צחוק למבוגרים - נלחמים בדיכאון

שיטת היוגה צחוק מהווה את אחת השיטות המקצועיות והיעילות לפיתוח סדנת צחוק איכותית. במהלך סדנת יוגה צחוק למבוגרים לומדים המשתתפים לעשות שימוש בכלים שמאפשרת היוגה כדי להוריד מתח, להירגע וללמוד כיצד לשחרר את התקפי הצחוק.

לאחר שישנם הכלים להגיע להפוגה בלחץ הנפשי, ישנה גם היכולת לפתח פרץ צחוק בריא ומתגלגל. המשתתפים בקבוצה בהחלט יכולים חוש הקלה במידת הדיכאון. יוגה צחוק למבוגרים מומלצת כשיטת טיפול עבור אנשים שחשים מדוכאים.

האם כולם יכולים ליהנות מהשתתפות בסדנת צחוק?

סדנת יוגה צחוק דורשת פתיחות מסוימת כמו גם אמון בתהליך. מרבית הנוהגים בשיטה זו ואלו שמעבירים סדנאות יוגה צחוק למבוגרים יטענו מן הסתם שהשיטה עשויה להתאים לכולם והשאלה היא עד כמה ישנה פתיחות להתנסות. בסופו של דבר, מי שמעוניין ימצא את הכוח להשתחרר גם אם זה ייקח זמן.

פורסם בתאריך: 25.03.2014
תגיות לפוסט - סדנת צחוק , יוגה צחוק , סדנאות צחוק , סדנת צחוק למבוגרים

חזרה לבלוג

להזמנת סדנת יוגה צחוק / לקבלת הצעת מחיר

לירון- 050-2867199 | עוזי- 050-2604004

או מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.